Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 




Interview Robin Verheyen

Hij mag dan pas 26 zijn, de jonge Belgische saxofonist Robin Verheyen leidt nu al drie groepen en is zijn eigen manager: "Ik organiseer alles zelf. Ik boek hotels, vliegtuigtickets en concerten. Ik run mijn eigen reisbureau, ja. Dat is puzzelen, daar ben ik elke dag mee bezig. Ik waak erover dat er genoeg werk is voor mijn groepen."

Karel Van Keymeulen, journalist van de Vlaamse krant De Standaard, zocht de geïnspireerde saxofonist op in New York en vroeg onder andere hoe diens dagen daar verlopen. Klik hier om het te lezen.

Meer weten?
Lees hier onze recensie van de cd 'Painting Space' van het Robin Verheyen International Quartet.

(Maarten van de Ven, 27.5.09) - - [naar boven]


Lees verder in het archief...








Menupagina's:




Cd van het moment:
Sylvie Courvoisier - 'Chimaera'

Klik op de hoes om een track te beluisteren en voor meer informatie





Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
Mail de redactie.