Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 


Statement | Nieuws
Paul van Kemenade stopt... in 2025

"Na een muzikale carrière van 48 jaar die beroepsmatig in 1977 begonnen is, stop ik als zodanig in 2025. Ik vind het dan mooi geweest, 't is tijd voor wat anders en wil iedereen bedanken die mij en mijn groepen en projecten al die jaren gesteund hebben. Ik wil de komende twee jaren 2023 en 2024 benutten om concerten te spelen met enkele van de groepen, waarmee ik een langdurige samenwerking heb zoals met: Paul Van Kemenade Classic Quintet, Duo Stevko Busch-Paul Van Kemenade en Three Horns And A Bass.

Eveneens beëindig ik in 2025 mijn rol als organisator van het in 1993 opgerichte festival Stranger Than Paranoia en de muziekwandeling Rund Om Hausen. Alle bovenstaande groepen en projecten zijn enkel nog in 2023 en 2024 te boeken! Vanaf 2025 ben ik eventueel beschikbaar in een adviserende of organiserende rol. Met veel dank aan allen die mij een warm hart toedragen!"

Paul van Kemenade

Foto: Cees van de Ven

Labels: , ,

(Maarten van de Ven, 28.8.23) - - [naar boven]


Lees verder in het archief...








Menupagina's:




Cd van het moment:
Robin Verheyen Trio - 'Zabonpr​é​s Sessions'

Klik op de hoes om dit album te beluisteren en voor meer informatie





Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
Mail de redactie.