Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 




Column Herbert Noord
Toekomst


"Ik kan uit eigen ervaring putten wat betreft het optreden bij particulieren thuis. Aangezien ik een instrument bespeel, dat je niet simpeltjes naar drie hoog achter transporteert, had ik er in de tachtiger jaren zelfs twee keyboards voor aangeschaft: een Elka als een soort van Hammond-kloon en een Roland S50 voor alle overige invuloefeningen. Ik zal het kort houden: soms slaap ik er nog wel eens onrustig van."

Herbert Noord voorziet een toekomst waarin saxofonisten en masse hun instrument inruilen voor dj-draaitafel-sets een kwartiertje gehoord. "U bent verlost van het oefenen op die toeter, het gezeur van andere musici en bovendien: de meisjes staan in dikke rijen voor het podium."

Klik op bovenstaande button om zijn column te lezen.

(Maarten van de Ven, 30.7.10) - - [naar boven]


Lees verder in het archief...








Menupagina's:




Cd van het moment:
Sylvie Courvoisier - 'Chimaera'

Klik op de hoes om een track te beluisteren en voor meer informatie





Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
Mail de redactie.