Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 




Interview Harmen Fraanje

"Het is hoorbaar dat ik lekker aan het knutselen ben, aan het zoeken naar het ultiem mooie ding. Ik hou daarbij van risico. Soms ga ik op mijn muil, maar daar kom je wel mee op plekken waar je anders niet komt. Alles wat ik door elkaar beluister, probeer ik in mijn eigen spel terug te laten komen."

Rinus van der Heijden sprak met een van Nederlands meest getalenteerde jazzpianisten, Harmen Fraanje. De pianist gaat half oktober de studio in voor cd-opnamen met de groep Osmosis, die behalve Fraanje bestaat uit Guillaume Orti (sax), Oene van Geel (viool), Mark Haanstra (bas) en Chander Sardjoe (drums).

Klik hier om het interview te lezen.

Meer weten?
  • Onze recensie van het concert van Osmosis in Paradox op vrijdag 21 oktober 2005.

    (Anoniem, 1.9.06) - - [naar boven]


    Lees verder in het archief...








  • Menupagina's:




    Cd van het moment:
    Sylvie Courvoisier - 'Chimaera'

    Klik op de hoes om een track te beluisteren en voor meer informatie





    Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
    Mail de redactie.