Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 


Interview Marty Ehrlich

"De ene criticus ziet mij als een avant-gardist, een ander vindt me te mainstream. Zolang deze meningsverschillen bestaan, kan ik met een gerust hart doorgaan met componeren, want ze zijn er onderling nog lang niet uit! Wat ik in dit licht ook interessant vind: mensen als Anthony Braxton, Julius Hemphill en Muhal Richard Abrams, mensen met wie ik veel heb gespeeld en gepraat, hadden het constant over 'de traditie'. Werkelijk non-stop. Voor de buitenwereld waren ze de grootste avant-gardisten in hun tijd, maar voor hun eigen gevoel maakten ze deel uit van de traditie."

Remco Takken had een interview met rietblazer Marty Ehrlich. Klik
hier om het te lezen.

(Jacques Los, 28.1.06) - - [naar boven]


Lees verder in het archief...








Menupagina's:




Cd van het moment:
Sylvie Courvoisier - 'Chimaera'

Klik op de hoes om een track te beluisteren en voor meer informatie





Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
Mail de redactie.