Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 


Dick de Graaf

Interview Dick de Graaf

"Als Gijs Hendriks een ballad speelt, ga je aan wezenlijke dingen denken. In het begin kon ik daar helemaal niet tegen, dan liep ik weg. Zo intens was dat. Zo puur. Zo emotievol. Schitterend. Laatst heb ik hem nog gezien op de Rotterdamse lokale tv. Ik vond het onverminderd sterk. Je merkt dat, als mensen ouder worden, een bepaalde energie en vitaliteit minder wordt. Daarvoor in de plaats komt de allesomvattende essentie. Dat hoorde ik bij Gijs. Ik hoop dat iets dergelijks bij mij ook is te horen."

Saxofonist Dick de Graaf in een interview met Jacques Los. Lees het
hier.

Meer weten?
  • Dick de Graaf beantwoord de tien vragen van Take Ten.
  • De website van Dick de Graaf.

    (Anoniem, 29.5.05) - - [naar boven]


    Lees verder in het archief...








  • Menupagina's:




    Cd van het moment:
    Sylvie Courvoisier - 'Chimaera'

    Klik op de hoes om een track te beluisteren en voor meer informatie





    Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
    Mail de redactie.