Draai om je oren
Jazz en meer - Weblog





 


Interview Lisette Elbers

"Een grote favoriet van mij is Branford Marsalis. Ik vind hem dé topsaxofonist van van-daag. Het is voor mij een complete muzikant, zowel technisch als muzikaal-inhoudelijk en qua soul. Wie ik ook een bijzondere saxofonist vind is altist Art Pepper. Hij heeft een mooie toon en een specifiek eigen stijl. Ik vind hem melodisch ook erg sterk. De meest aangrijpende muzikant vind ik John Coltrane. Alles van Coltrane vind ik goed, zowel zijn vroege als zijn latere avant-garde periode. Eigenlijk is Coltrane nauwelijks geëvenaard."

Saxofoniste/workshopleidster Lisette Elbers in een
interview met Jacques Los.

(Anoniem, 10.4.05) - - [naar boven]


Lees verder in het archief...








Menupagina's:




Cd van het moment:
Sylvie Courvoisier - 'Chimaera'

Klik op de hoes om een track te beluisteren en voor meer informatie





Nieuws, tips, suggesties, adverteren, meewerken?
Mail de redactie.